Tysiące fanów na koncertach, ogrom sprzedanych płyt, czy w końcu miliony na YouTube’owym koncie, stawiają twórcę w określonym miejscu w muzycznej hierarchii. Są wśród wykonawców disco artyści, których dokonania liczyło się jeszcze w ilości sprzedanych kaset magnetofonowych. >>>więcej
Takiego FINAŁU WakacyjnejTrasyDwójki nikt się nie spodziewał
Gdyby nazwać go wyłącznie liderem w branży disco polo to tak, jakby nic nie powiedzieć. To prawdziwy król disco polo! Człowiek z talentem do przyciągania milionów fanów, twórca największych hitów disco polo i jednocześnie człowiek o wielkim sercu. Zenon Martyniuk - o nim właśnie mowa. >>>więcej
Gwiazdy bez chwili zawahania rzucają się, by wesprzeć najbardziej potrzebujących. Bez wątpienia artystą o wielkim i szlachetnym sercu, jest Zenon Martyniuk. Wybitny i niezwykle utalentowany wykonawca, który słusznie uznany jest Królem Disco Polo, wraz z zespołem Akcent, wystosował apel do swoich fanów o pomoc dla chorego Filipka. Mały chłopiec, by utrzymać się przy życiu, potrzebuje leku, zwanego najdroższym lekiem świata. Terapia genowa, której potrzebuje dziecko, to niebotycznie drogie i kosztowne przedsięwzięcie. Potrzebna jest pomoc wielu osób, by uzbierać oczekiwaną sumę. >>>więcej
Film pt. „Zenek”, zajął pierwsze miejsce pod względem popularności i oglądalności. Wynik należy mocno docenić, tym bardziej, że mija już piąty miesiąc od premiery, a ekranowa twórczość opowiadająca o karierze wielkiego przedstawiciela muzyki tanecznej, dalej umiejscawia się na szczycie. Nie powinno nas to jednak dziwić...Zenon Martyniuk przyzwyczaił wszystkich do tego, że potrafi być na samej górze przez kolejne dekady. >>>więcej
Disco polo to gatunek, który poza świetną muzyką, przepięknymi klipami i utalentowanymi zespołami łączy w sobie także dobre serca. Możemy się kolejny raz o tym przekonać. Gwiazdor muzyki tanecznej postanowił pomóc potrzebującemu dziecku! Zobacz również: Disco polo zmierza w stronę rapu? Ta premiera wyjaśnia wszystko! Zenon Martyniuk to niekwestionowany Król disco polo. Tak mówi się o nim od lat i świadczą o tym listy przebojów przepełnione utworami formacji Akcent, wyświetlenia klipów w sieci czy ogrom koncertów granych przez Martyniuka. Lider zespołu Akcent wyróżnia się jeszcze jedną wspaniałą cechą - ma ogromne i dobre serce. >>>Więcej
MediaMarkt lubi zaskakiwać. Tym razem w roli głównego bohatera kampanii reklamowej sieci wystąpi Zenek Martyniuk. „Król disco polo” będzie popularyzował nowe technologie i zachęcał do korzystania z bogatej oferty produktów i usług MediaMarkt. Kampanię „Lato z Zenkiem w MediaMarkt” otworzył film teaserowy, który pojawił się pod koniec czerwca br. w mediach społecznościowych.
MediaMarkt od lat jest postrzegany jako marka bliska polskim konsumentom, odpowiadająca na ich potrzeby. Działania firmy koncentrują się na dostarczaniu użytkownikom najnowszych urządzeń i kompleksowych rozwiązań w zakresie elektroniki użytkowej.
Firma potrafi od lat skutecznie docierać do szerokiego grona odbiorców zaskakując innowacyjnością i przebojowością swoich kampanii reklamowych. W jakości 3D ożywiała ulubieńców kilku pokoleń Polaków (Tytusa, Romka i A’Tomka), śmiało stawiała na nietypowe poczucie humoru (Łowcy.B), w spotach „Odkryj w sobie dziecko” żartobliwie opowiadała o zaletach obcowania z technologiami w każdym wieku.
W najnowszej kampanii MediaMarkt, która rozpoczęła się pod koniec czerwca br., występuje Zenek Martyniuk, najpopularniejszy w naszym kraju artysta. Pomimo statusu megagwiazdy cieszy się niesłabnącą sympatią i zaufaniem milionów Polaków. W filmach i spotach reklamowych wciela się w rolę doradcy, pomagającego klientom w dokonywaniu wyboru urządzeń i usług z bogatej oferty sieci handlowej. Rekomendacje w muzycznej oprawie Zenka z pewnością wpadną w ucho nie tylko miłośnikom muzyki disco polo i będą towarzyszyły Polakom podczas letniego wypoczynku.
Cieszę się, że dołączyłem do ekipy MediaMarkt. To jeden z najbardziej rozpoznawalnych brandów w Polsce. Wiem z własnego doświadczenia, że łatwo się pogubić wśród coraz to nowszych urządzeń bez końca porównując różne modele. Dlatego warto zaufać sprawdzonej marce, jaką jest MediaMarkt. Z przyjemnością będą pomagał klientom sieci w poszukiwaniu ciekawych ofert sprzętowych i zrobię to śpiewająco – mówi Zenek Martyniuk.
Pod hasłem kampanii „Lato z Zenkiem w MediaMarkt”, kryją się również liczne oferty promocyjne, zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i w sklepie online mediamarkt.pl.
Na współpracę z panem Zenkiem Martyniukiem zdecydowaliśmy się z wielu powodów. Istotna była dla nas nie tylko rozpoznawalność i ogólna sympatia, jaką cieszy się gwiazdor, ale także jego autentyczność i naturalność na scenie oraz poza nią. Jesteśmy przekonani, że pozytywna energia naszej gwiazdy zachęci do wizyty w naszych sklepach wszystkich tych, którym w duszy gra muzyka. Ta muzyka w wakacyjne dni grać może na najbardziej nowoczesnym sprzęcie w bardzo przystępnych cenach – mówi Ewelina Piątek, Manager ds. marketingu sieci MediaMarkt.
Na kampanię z udziałem Zenka Martyniuka składają się działania w Internecie i social mediach, spoty radiowe i TV. Za całościowy koncept i realizację nowej kampanii w radiu i telewizji odpowiada agencja Heart&Brain, za produkcję spotów dom produkcyjny IDEAL. Planowanie i zakup mediów realizowane jest przez Dział Planowania Mediów MediaMarktSaturn Polska. Działania w Internecie i social mediach koordynuje zespół marketingu MediaMarktSaturn Polska. Realizacją kampanii w mediach drukowanych zajmuje się agencja Gutenberg Networks, a działaniami PR agencja Hill+Knowlton Strategies.
O MediaMarkt
MediaMarkt jest międzynarodową siecią specjalistycznych sklepów, oferujących najpełniejszą ofertę z zakresu elektroniki użytkowej. Można tu kupić zarówno premierowe, innowacyjne produkty z najwyższej półki, jak i popularny markowy sprzęt w najlepszych cenach oraz produkty marek własnych. Wychodząc poza typową rolę sklepu, MediaMarkt oferuje bogaty pakiet usług dodatkowych oraz profesjonalne doradztwo, stając się przewodnikiem w tak szybko rozwijającym się cyfrowym świecie. MediaMarkt stawia sobie za cel zapewnienie jak najszerszego dostępu do najnowszej elektroniki, dlatego nieustannie rozwija wielokanałowy model sprzedaży.